Terima Kasih!

23 Apr

Salam para pelajar semua!

Saya minta maaf kerana kiriman ini sudah melebihi tempohnya. Saya terlalu sibuk dengan peperiksaan yang harus diselesaikan dahulu.

Di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada awak semua kerana telah mengikuti bengkel muzik tradisional Melayu ini dengan penuh semangat dan keinginan untuk belajar. Saya, Cikgu Faisal, dan semua dari Gendang Akustika, sangat bangga dengan pencapaian awak semua sewaktu persembahan pada 4th April. Syabas!

Saya harap ini bukan kali yang terakhir yang saya dan rakan-rakan daripada Gendang Akustika akan berjumpa dengan awak semua! Saya harap awak akan terus belajar dan menimba ilmu mengenai muzik tradisional Melayu di masa lapang awak. Ingat lagu kita, “Carilah ilmu bersama ceburi, janganlah jadi insan yang rugi!”

Blog ini akan saya terus kekalkan untuk arkib dan juga untuk terus berkongsi informasi tentang muzik tradisional Melayu atau kegiatan/persembahan budaya Melayu yang akan datang di masa hadapan. Ini akan saya golongkan di dalam kategori KEGIATAN. Harap awak semua akan terus melayari blog ini dan berkongsi tentangnya dengan kawan-kawan awak. Dipersilakan juga komen-komen/perbincangan supaya kita dapat mengongsi ilmu dan pendapat antara satu sama lain. Terima kasih.

Dengan ini, salam sayang dari Cikgu Syafiqah. Semoga awak terus berjaya dalam apa jua yang dilakukan.

Tinggalkan Jawapan

